niedziela, 8 lipca 2012

REAKTYWACJA BLOGA! Co można kupić za 1zł?

Hej! Witam po długaśnej przerwie. Mam nadzieję, że nadal tu jesteście. :)


Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam swoje łupy z second-handu. :)) Każda rzecz kosztowała 1zł. Zobaczcie co udało mi się upolować. :)




Spódnica Maxi!



Różowa koszula




Czerwona koszula






Koralowa bluzka




Chusta w panterkę






Bluzka NUDE




Szara bokserka




Czerwona bluzka ze stójką:






Jak widać wydałam 8 zł i mam 8 rzeczy! :D


A Wy lubicie buszować po second-hanadach? :)


PW.

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam:) Można tam dorwać naprawdę świetne rzeczy nie drogo:) Zapraszam do mnie, też mam zdjęcia z zakupów w Sh.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne spodenki ;)

    zapraszam do siebie może coś się spodoba i zaobserwujesz:
    http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciuszki udało się Tobie 'upolować' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły haul :)

    OdpowiedzUsuń