sobota, 7 kwietnia 2012

WYNIKI KONKURSU MAKIJAŻOWEGO PRZYWOŁAJMY WIOSNĘ! :)

Hejj! Dzisiaj długo wyczekiwane wyniki mojego makijażowego konkursu. :) Na wstępie dziękuję za przekazanie nagród firmie Virtual oraz Pani Iwonie. :) 


Podziękowania należą się też WSZYSTKIM uczestniczkom które nadesłały aż 33 prace! Poziom był bardzo wysoki a wybór niełatwy. Dziękuję Wam jeszcze raz! :* 


Przejdzmy do wyników. Powiem szczerze, że wybór pierwszego miejsca (paradoksalnie) był najłatwiejsze, dwa pozostały to już nie była bułka z masłem. Ale podjęłam decyzję po rozłożeniu obu prac na czynniki pierwsze. :) Jedna przeważyła tak tyci-tyci no i została obsadzona na miejscu wyższym. ;)


Najpierw wyróżnienia, choć bez nagród ale wiem, że choć się nie wygrało nic to fajnie przeczytać parę miłych słów na temat swojej pracy. ;))

WYRÓŻNIENIA:
ASD525- piekna praca, ładnie i czysto wykonana jak zresztą wszystkie Grażynki! :)) 

 CARTOONHEROINEE- makijaż bardzo trafiony w temat, niesamowicie wiosenny, lekki. :) do tego uroda tej Pani powaliła mnie na kolana :)

MENKUP - bardzo mnie urzekła nie tylko kolorystyka ale i wykonanie :) 

LALE3KA1- równiez bardzo ładny makijaż, zabrakło bardzo niewiele aby ten makijaż znalazł się na podium :)

PRZEJDZMY DO WYNIKÓW! :)

Miejsce I 

Osoba którą niejednokrotnie się inspiruję, ta kobieta to wieki artysta do którego precyzji ja dążę. Jest niesamowita! No a praca! Cóż powaliła na kolana jak zawsze chyba. :) Jak ją zobaczyłam to wiedziałam, że to jest praca godna miejsca pierwszego w moim konkursie. :) 

A JEST TO: KARIWITCH2


Miejsce II

Niesamowita precyzja, praca może mało wiosenna ale chyba miałabym grzech jakbym nie uhonorowała jej miejscem na podium.  :) 

 KATJAA1

Miejsce III

Zgłoszenie mailowe, piękne cieniowanie, piękne kolory, piękna kobieta- praca ląduje na równie pięknym miejscu 3. :) 

ELZBIETKAA1 



To na tyle, jeszcze raz dziękuję nie tylko zwycięzcom i wyróżnionym ale WSZYSTKIM! :) 

Pozdrawiam Was ciepło. :) 
 PW. 

PS. Smacznego jajeczka :)  

 

3 komentarze:

  1. Tym razem się nie udało ale gratuluje wygranym ;) Szkoda tylko, że nie dostałam żadnego potwierdzenia, że zgłoszenia dotarły, bo miałam problem z wysłaniem. Ale jeszcze raz bardzo wszystkim gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaa bardzo dziękuję :)
    Gratuluję wsztytkim zwycięzcom i wyróżnionym ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego talentu!

    Przy okazji dziękuję za wyróżnienie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń